2011-03-25
 21:00:48

Fredag

Har haft en skön fredag. I förmiddags la jag in alla program jag har till min kamera samt photoshop så jag ska kunna redigera bilder. Ska försöka lära mig det lite mer nu när jag ändå är hemma, kan vara kul att kunna redigera och göra bilderna finare. La också in lite bilder som jag hade sparat på andra ställen samt de som låg på mina kamror. Lunch åt vi idag på hotellet tillsammans med min farmor och farfar, trevligt.

Ikväll skulle egentligen Frans och Annie kommit hit och ätit och kollat film. Men Annie jobbar och så är de förkylda båda två och det är jui nte värt att riskera någonting. Så ikväll stack Christian bort till en polare och käkade pizza och drack öl innan det var dags för dem att kila upp till ishallen och kolla hockey. Och jag sitter här hemma, käkat tacos och kollar lets dance. Det som är positivt är att det är lugnt och skönt.... Men ganska tråkigt faktiskt..

När jag la in bilder på datorn innan så hittade jag de här bilderna som är från våran senaste tjejmiddag

            
          Jag                                 Erica <3                          Frida <3


Saknar er mina flickor! Snart dags för en middag med massa skratt och skitsnack tycker jag! Hanna, det är nog dags att du planerar vår nästa tjejmiddag snart ;)


Frida

Haha, underbara bilder ju! :D Håller med dig stumpan, nu måste det snart vara dags igen! Längtar :) Älskar dig! <3


När livet får en andra chans - Beatrice Reimertz

Okej då förstår jag, själv tror jag att det alltid finns en chans att det är ärftligt även fast den är minimal och kanske nu hade ni ren otur att det gick vidare till dig. Men som tur är är det Hodgkins Lymfom som att den har god prognos för nästan alla :)



Hoppas du slipper tabletterna då! :) Hade ju vart underbart.



Haha eller hur, då har man testat på hur det är att vara hög också! ;)



Okej! Skönt att ha den hemma redan då så är det bara att ta på den när det är dags! :)



Jobbigt de där med propparna som kommer! Riktigt läskigt, du får inte städa så mycket haha! :) Bra anledning till att slippa!



Stor kram!



PUBLICERAT: 2011-03-27, 12:13:51 | URL: http://bissy.blogg.se/
Erica

Therese Karlsson, varför i hela friden har du bara en massa skitkort på mig?!! ;) haha. Klart vi ska ha middag snart, Hanna får allt leta igenom alla kokböcker hon har snart och få tummen ur och bjuda dit oss :)

<3!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: