2011-03-29
 18:39:54

Bättre igen...

Idag är jag bättre igen, i alla fall lite. Är fortfarande ganska trött, men huvudet har hängt med ganska bra idag i alla fall. Idag har jag varit nere och tagit blodprover, först fick de inget blod så de fick gräva lite men de kändes inte ens. De är så duktiga på att sticka! Annars har dagen tillbringats i soffan, har kollat på andra säsongen av Skärgårdsdoktorn idag.

Imorgon är det dags för cellgift igen. Har fått tid klockan 8 imorgon, så då blir det upp tidigt! Jobbigt! Sen imorgon när jag kommit hem måste jag köpa en ros som jag kan ge min saknade vän. Besöker henne två gånger om året, en gång på hennes födelsedag och en gång på dagen då hon lämnade oss. Saknar dig <3

Ikväll blir det tv-tittande. Ikväll är ett måste att kolla på Kniven mot strupen eftersom att de är på en restaurang i Växjö. Spännande. Har aldrig själv varit där och ätit men det kanske blir ett måste nu eftersom det borde bli bra efter att de gjort om! Men först lite fotbollstittande!

Ha en bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: