2011-06-06
 10:13:39

Världens sämsta

Jag är nog världens sämsta på att uppdatera. Men har haft fullt upp och försökt vara ute så mycket som möjligt i det härliga vädret.

I torsdags var vi borta hos Christians pappa och fixade med bilen. Eller Christia nfixade och jag tittade på, haha. Fick lite lunch hos dem och sen var vi kvar där ett bra tag. Cyklade hem och vände och sen hem till Christians mamma på kvällsmat. Inte fel att bli bjuden på mat på två ställen på en dag!

I fredags åkte Christian till Tyskland för att handla lite dricka och han kom hem med en hel del. Under tiden som han var iväg så var jag hemma hos mamma och pappa. Godkände förberedelserna och planeringen inför Sofies student som äger rum imorgon, solade lite, käkade riktigt god mat, kollade tv och fixade naglarna.


I lördags stadade vi bilen och polerade och vaxade lite. Nu är de bara lite lack som ska på på två dörrar, sen är den klar. skönt! Det blänker som tusan nu så fin som den är! På eftermiddagen var jag ute i solen en stund och sen på kvällen bar det av ner till Karlskrona. Träffade Christians klasskompisar och grillade, mycket trevligt!

Igår sov vi ut rejält! Steg upp vid 12 och käkade en stabil frukost. Sen plockade vi iordning lite här hemma innan det var dags att göra sig iordning och köra till Ingelstad för att fira kusin Stina som fyller 14 på onsdag.

Idag blir det nog ganska lugnt. Ska bland annat måla om naglarna och fixa dem och sen ikväll ska vi fira Christians bror Alexander som fyller 15 imorgon. Sova tidigt ikväll också, för imorgon är det som sagt Sofies student. Så då blir det upp tidigt för att ta kort på henne innan hon ska åka. Sen måste jag hinna med provtagningar och duschning innan vi ska köra och hämta maten och köra upp till Linneryd. Så nu blir det dålig uppdatering denna veckan..Igen. För på onsdag är det cellgifts-dag. Jag hoppas jag orkar uppdatera något på torsdag annars blir det på fredag eller i värsta fall på lördag!

Ha en kanonvecka!
Puss!


Anonym

Kul att du läser min blogg=) Jag är allergisk mot pälsdjur och fukt. Tar medecin varje dag,pulmicort.

Har du med astma då eller?

Hon sköterskan jag hade fråga bara om jag hade astma och sen sa hon att då ska du inte ha denna tab.Kram



PUBLICERAT: 2011-06-06, 10:40:38 | URL: http://mammaochhampus.blogg.se/
Anonym

Okej,men ring och hör med dom försäkerhetsskull,det hade jag gjort iaf.

Jag var med i malmö på min första pet rötgen sen har det blivit lund de andra gångerna.

Lycka tilliaf=)Kram



PUBLICERAT: 2011-06-06, 11:19:38 | URL: http://mammaochhampus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: