2011-06-21
 20:38:53

Sis

Ibland är min lillasyster allt bra hon.
För några veckor sedan tog hon studenten, jag har inte skrivit så mycket om det för det kom lite i kläm eftersom jag hade cellgift och jag var trött eftersom det var så mycket just den veckan.
Idag när vi kom hem så retade jag henne en massa, på skoj. För att jag var rastlös, men säkert också för att vi inte träffas så mycket så jag innerst inne saknar henne ibland.
Här kommer i alla fall en bild på henne när hon provar min peruk, haha!


Sara

Sofie passar bra i den!


När livet får en andra chans - Kampen efter cancern

Snyggt haha :) Fick du plattat den? Funkade det isf? :)

Skönt att läsa att du har kommit så långt på behandlingen!

Kämpa på!



PUBLICERAT: 2011-06-22, 00:46:25 | URL: http://bissy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: