2011-06-18
 11:16:48

Rött vin

Hade en kanonkväll igår!
Först grillning, vi grillade vildsvin vilket var riktigt gott! Och eftersom jag och Hanna ska lära oss rött vin, så fick det bli ett glas till maten! Satt och smuttade på rött vin hela kvällen igår. Och det är trots allt ganska så gott. Nackdelen är att man får ont i huvudet dan efter!
Spelade lite kubb, Hanna och jag mot Christian och Ola - jag tänker inte ens nämna hur det gick!
Och sen blev de chips, prat och allsång uppe hos Ola till typ halv 2 eller något i natt. Superroligt! Så idag är jag supertrött, men det var det absolut värt! Idag blir det ändå en lugn dag tror jag. Ska packa lite för jag sticker till Öland imorgon och kommer hem på tisdag, annars har jag inget planerat.
Dags för frukost och sen kanske de får bli ett avsnitt True blood!


Ola

2-0 till killarna, och allsången var sjukt rolig! :)


Ola

2-0 till killarna, och allsången var sjukt rolig! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: