2011-06-20
 15:31:56

Regn

Regnet bara öser ner på Öland. Så jag sitter i förtältet och har fixat lite inför lekarna på midsommar. Annars har vi det bra. Innan idag har det varit fint väder och varmt, så då var vi ute och gick en runda och sen fick det bli lite solande. Sov dåligt inatt, men annars har allt hittills varit bra.

Imorgon ska vi åka hem igen. Skönt, fast ändå inte. Är trots allt ganska så skönt att komma iväg lite, så jag inte bara sitter hemma i lägenheten och ruttnar bort.
På onsdag är det dags för cellgift igen och på torsdag måste jag vila och ladda inför midsommarafton så jag orkar med min gaaalna kompisar!

Fördriva tiden med lite korsordslösande kanske, tantvarning jag vet men tycker det är ganska så skönt faktiskt. Att göra någonting, fast ändå inte!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: