2011-06-02
 12:22:11

Mat och Bio

I tisdags höll Christian på att fixa rosten på bilen hela dagen. Den kommer bli så fin sen när den är klar. På kvällen blev det middag hos svärfar som fyllde år, grattis till honom :)

Igår eftermiddag så åkte jag och Annie in till Växjö. Sprang runt lite på stan. Jag skulle inte handla några kläder, men kom såklart hem med en tubklänning. Köpte också en ögonskugga, klistermärken att sätta på naglarna och lösögonfransar. Tänkte jag skulle testa att sätta dit några om jag skulle tappa mina riktiga. Kan vara skönt att prova innan så man inte får panik sen om mina skulle lossna. Vid halv 6 tiden kom även Frans och Christian in till Växjö. Så då blev det mat på Akropolis. Slog till med oxfilé - gott! Efter de körde vi till hemmakväll för att handla godis, köpte också några filmer. De säljer filmer för 10 kr där, dock har de varit uthyrda, så de kan ju vara repiga och så, men skulle de vara en film som inte går att kolla på så är det inte hela världen när de är så billiga! Efter de så blev det bio, Baksmällan del II. Skitrolig! Så den kan jag starkt rekommendera!

Nu sitter jag hemma själv. Christian är borta hos sin pappa och fixar på bilen. Jag ska med bort dit om en stund och äta lite lunch. Men först tänkte jag att jag ska lägga peruken i en balja vatten. Den behöver tvättas. Tänkte pass apå att göra de idag när vi inte har något planerat.

På tal om hår så ryker nog mitt hår snart. Nu fyller det absolut ingen funktion. Kan inte gå ut utan att ha något på huvudet. Nu är de bara tunnt och förbannat fult. Och så blir de ju hår överallt. Just nu är kudden i sängen heöt full, så måste rulla av den. Och så kul är det inte att rulla hår längre. Längtar till hösten då det börjat växa igen.....

Måste kopiera mitt läkarintyg och skicka iväg de till massa ställen. De måste göras idag eftersom mitt andra gick ut igår. Kanske dags att ta tag i det här så inte hela dagen hinner gå utan att jag gjort någonting!
Ha en bra torsdag!
Puss o Kram!


mamma

Om du vill kan du ju låna pappis hårtrimmer.

Låter lite tragiskt, men kan ändå vara okej.



Puss & Kram


Sara

Det är ju tråkigt med ditt hår, men du är väldigt fin i peruken! Man kan inte se att det inte är ditt riktiga hår.


sara

Minns när det var så där för mig,men jag blev så trött på allt hår överallt så jag rakade av de sista själv faktiskt,vilket inte var så hemskt som jag trodde de skulle vara.

hoppas allt går bra med behandlingar o liknande?!

Kram



PUBLICERAT: 2011-06-04, 14:52:47 | URL: http://mammaochhampus.blogg.se/
ROBIN HOOD

Åh jag blir så sugen på att gå på bio när jag vet att andra gör det! ):

vilken är den bästa filmen du har sätt på bio då? :D



PUBLICERAT: 2011-07-04, 14:27:36 | URL: http://robinhoods.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: