2011-06-08
 19:04:48

Cellgift

Har varit i Växjö idag för att få cellgift. Där inne gick det fint. Men blev värre när jag kom hem. Låg och frös under ett duntäcke. När Christian kom hem så tog jag febern, då visade de 38,8. Ringde in till Växjö för att se om jag var tvungen att åka in. Men skulle ta två alvedon och tio Betapred (Kortinsontabletter) så skulle vi se om det lugnar sig. Innan alvedonen började verka så hade jag 39,1 i temp och efter att den början verka sjönk det tilll 38, 5 i alla fall. Nu har jag inte tagit tempen på ett tag, men svettas som fan i alla fall, så den sjunker ju. Blir jag sämre ikväll, i natt eller imorgon så ska jag ringa in till Växjö oxh så får jag åka in. Hoppas att det håller sig lugnt!
Återkommer mer när jag mår bättre igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: