2011-07-17
 20:16:40

Trött

Igår var det alltså kalas, lika trevligt som vanligt att träffa släkten! Efter det så var vi barnvakt åt Christians kusiner, kollade en film innan det var dags för dem att gå och lägga sig. Så då fick Christian sitta och kolla tv själv en stund medan jag låg inne hos barnen och pratade innan vi halvsov alla tre (jag tror att Christian också passade på att sova lite i soffan!).

När jag vaknade idag så smög jag upp och bakade scones till mig och Christian. Sen har det varit full fart på oss hela dagen, dte är först nu som jag kunnat sätta mig ner och ta de lugnt! Vi har tagit bort mattor, fixat med sladdar, putsat utsidan av fönstren, städat, bytt lakan, tvättat ett par maskiner tvätt, planterat om ett par orkidér och sen vattnat allihopa, lagat mat, diskat, varit och slängt glas m.m, lagt in bilder på datorn och tagit bort massa saker som inte bör ligga framme när valpen kommer. Med andra ord så har vi gjort en jäkla massa saker. Så nu har jag hemskt ont i fötterna, hälarna och hälsenorna främst.

Christian är och tränar nu och jag sitter i soffan, nyduschad! Fixa något lätt att äta när Christian kommer från träningen och sen blir det sängen tidigt idag. Ska upp tidigt imorgon för jag och Hanna ska ner och handla massa saker till valpen.



Jag och pappa igår.

Hoppas ni haft en bra helg!
Puss o Kram!


elin A-N

Har ni kommit på något namn till valpen än?=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: