2011-07-26
 21:40:11

Tingsryd marknad

Nu har det varit två dagars marknad här i Tingsryd. Varje gång det är marknad så är det kaos i hela Tingsryd. Bilar och folk överallt! Tycker att själva marknaden är ganska jobbig fast ändå mysig på något vis. Man vet att det är sommar och så är det alltid fest på måndagskvällen. I år kunde jag ju inte gå ner på marknaden eftersom jag var tvungen att vara hemma med Signe, hade ju inte gått att gå där nere med henne. Däremot så var jag nere en runda i öltältet med Hanna. Vi käkade lite mat innan det var dags att pysa iväg.
Väl uppe i tältet hade jag inte så roligt. Tycker det vara ganska segt i år, inte alls som det brukar vara. Hanna och jag stack hem en runda igen vid 10 tiden innan vi gick tillbaka. Men jag hade lika väl kunnat stanna kvar hemma och gå och lägga mig. Men en kväll med Hanna är en kväll med Hanna, det kan liksom inte bli helt misslyckat! Jag stack hem vid halv 1-tiden, tyckte det var ganska lagom. Men idag tycker jag att det var alldeles för sent! Är sjukt trött idag för jag var iväg igår kväll och det var det inte värt. Men hade jag inte gått dit hade jag ångrat mig!

Idag har jag och Signe varit nere hos mormor och ätit lunch. Måste vänja Signe vid att vara hos mormor lite och idag verkade det fungera bra. Får se sen hur det blir när jag lämnar henne där. Idag var jag ju med hela tiden.

Hatar mina stickningar i benen. Idag gjorde det så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, jätte obehagligt! Känns verkligen som att jag får hur många nåler som helst instuckna i hela benen samtidigt.... Får ta det med läkarna nästa vecka igen så får vi se vad de säger.

Nu ska jag kolla lite tv innan det är dags att sova!
Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: