2011-07-04
 15:01:59

Promenix

Sådär ja... Nu har jag varit ute på en 25 minuters promenad. Så nu är jag seg i benen och känner mig konstig i armarna. I alla fall så lyckades jag tvinga ut mig själv att gå. Det är ju bra de. Måste rör på mig mer.
Nu när jag var ute så fick jag tillbaka längtan tills jag orkar med låånga promenader och svettiga pass på gymmet. När jag väl kan träna igen så vill jag väl säkert inte.. Men nu längtar jag som bara tusan, mest eftersom jag precis innan jag blev sjuk verkligen tränade riktigt flera gånger i veckan och var ute och gick för jämnan. Men jaja, snart är jag tillbaka ;)
Nu diska och duscha och sen ska jag ner och hämta lite grejer i Hammarplast-tältet.
Puss o kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: