2011-07-22
 11:12:37

P1 sommar

Sitter just nu och lyssnar på onsdagens program av P1 sommar. Handlar om en två barns mamma som förlorat sin man i cancer. Det är så hemskt att jag tårarna bara rinner på kinderna. Att som barn förlora sin pappa går inte förstå... Jag är så glad att jag fick behålla min pappa, att han klarade striden mot cancern.
När jag lyssnar på det så tänker jag ännu mer på att man verkligen inte ska ta någonting för givet.
Idag skänker jag en extra tanke till alla som förlorat någon som inte lyckades vinna kampen mot cancern. Men givetvis också till de som är mitt uppe kampen och de som lyckats vinna den! ♥


mamma

Livet är tufft! Men det är ju som jag brukar säga, att vi ska njuta utav livet och glädjas utav det vi har. Min glädje är att jag har er allihop.

Pappa vann sin kamp, och det gör du också!!



Vi får tända ett ljus för alla som kämpar, har kämpat.

Även till dem som förlorade.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: