2011-07-13
 12:22:47

Onsdag

På dagen igår var jag nere hos Malin och barnen, blev fika och skitsnack, lika trevligt som vanligt :) <3 När jag lagat middag till min man och vi varit och handlat lite så kom Johanna och hämtade mig  och sen blev det fika och tisdagsmys hos henne, underbart :) <3
Ringde på de valparna vi hade tänkt oss, men tyvärr var de sålda allihopa. Så fick bli ett annat samtal efter de på några andra valpar. Och vi bestämde att vi ska åka dit imorgon och kolla på valparna. Spännande! Tycker det ska bli kul om vi köper en hund, samtdigt som jag vet att det är mycket jobb och man blir lite låst. Men förhoppningsvis får jag ha med den på de flesta ställena för det är en ras som inte fäller och så är den liten, perfekt! Nu ska jag inte berätta för mycket, inte helt säkert att vi ska ha en där ju! Men jag uppdaterar er om de när jag vet mer!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: