2011-07-11
 09:57:34

Måndag

I lördags blev det alltså lite grillning. Och en hel del alkohol för vissa. Vilket innebar att Christian låg bakfull igår. Jag städade lägenheten och på eftermiddag körde vi upp till Sofie, mamma och pappa. Först lite grillning och sen åkte männen ut på sjön för att fiska och vi andra tre hade tjejmys, vilket innebar promenad och leta hund.
Nu har jaqg snöat in på hund igen. Kanske att det blir någon faktiskt. Har hittat några osm jag kan tänka mig. Men ska få lite experthjälp av Johanna nu någon dag, så får vi se vad vi komemr fram till.
Föörövrigt så kommer Elin från Nybro idag, får bli en dag med att strosa på Börjes och sen hänga i soffan och kolla på film och så en massa skitsnack som vanligt när man inte setts på ett tag. Skickade efter lite kläder från Ellos förra veckan med, så jag hoppas de kommer idag, men de är väl tveksamt....
Nu måste jag fixa mig så jag är klar när Elin kommer.
Ha en braa dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: