2011-02-22
 19:32:12

Sista allergisprutan

Dagen startade med ett besök hos tandläkaren. Och tro det eller ej, men jag hade inga hål, bara lite tandsten som de tog bort :) Åkte hem och pluggade lite innan det var dags att köra och hämta mamma och sen in till sjukhuset. Var inne och tog min sista allergispruta idag nämligen (tar sprutor mot min pollenallergi). Kommer nog faktiskt sakna dem där inne lite, men jag tror att de kommer sakna mig lite mer! Sedan kilade vi upp till dagkirurgen, var tvungen att gå dit en gång innan operationen. De läste lite papper för mig, som jag redan hade fått hem och läst igenom ett par gånger, och sen fick jag åka hem!

Nu blir de nog lugnt resten av kvällen plugga lite och sen sova.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: