2011-12-22
 15:06:00

Ortopeden

Hej!
Igår var jag inne i Växjö hos ortopeden för ljumsken. Anledningen till att jag har ont är tydligen för att jag har ett muskelfästa i ljumsken som är överansträngt. (Och om pappa läser detta så vet jag att han skrattar nu, det gjorde nämligen jag också). Han sa att jag måste vila när jag får ont. Två veckor sa han att jag skulle vila och då skulle det bli bättre. Men jag har ju vilat i typ nio månader och det har ju inte hjälpt. Men jaja. Efter det så var jag och syrran nere på stan en runda. Fixade lite småsaker innan vi begav oss hemåt igen.
Var ut på brukshundsklubben med Siugne igår kväll, på skotträning. Gick väl sådär. Kunde i alla fall inet träna med henne efter de så var bara där ute en snabbis.
Idag har jag planterat lite grupper som vi ska ge bort nu vid jul. Ganska så fina blev de tillslut. Kul att kunna ge bort något som man gort själv! Skulle behöva städa idag, men vet inte om jag hinner klart. Behöver måla naglarna också och så ska vi iväg ikväll, fira lite jul.
Dags att ta tag i städningen!
Ha det bra!
Puss o kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: