2011-12-10
 17:43:24

Lördag

Har haft en väldigt lugn dag. Långpromenad med Malin och hundarna på förmiddagen och sen har vi bara suttit i soffan hela dagen jag och C. Fram till nu, Christian har börjat lite smått med maten, hemmagjord pizza och det är hans uppgift att fixa degen och tomatsåsen. Bra är han! Jag själv reste mig, gick till kylen och hämtade en öl. Måste ju lära mig de så sitter här med en kall Halmstad, blaskig öl, men man måste ju börja någon stans. Efter maten ikväll blir det dusch och fix för min del och någon gång vid 10-11 kommer finaste Frida och Julia och möter mig, sen blir det klackarna i tacket nere på hotellet ikväll. Roligt! Om jag inte hinner ändra mig, men det tror jag nog inte om jag känner mig själv rätt!
Sitter här som på nålar nu och lyssnar på radiorapporteringen från matchen mellan Malmö - Tingsryd. Än så länge leder Tingsryd, 1-2 står de, men det är ju nästan en hel period kvar. Så det är nervöst!
Jag önskar er alla en riktigt bra lördagkväll!
Puss o Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: