2011-12-09
 13:56:54

Glad!!!

Jag är så himla glad!
Har fått igenom min ansökan hos CTRF, så blir en vistelse på Kostaboda Art Hotel framöver. Säkert i januari. Övernattning och mat och grejer, kommer bli hur härligt som helst! Bättre start på helgen kunde jag nog inte få.
För övrigt så är jag hängig idag, konstig i halsen och fryser och svettas och har mig. Så träningen får vänta till imorgon åtminstone.  Men det är bara att bita ihop och se glad ut. Måste städa här och sen ikväll kommer Christians pappa med familj hit. Blir god mat och säkerligen ett glas vin.
Ha en trevlig helg kära vänner!
Puss o kram!


När livet får en andra chans - Kampen efter cancern

åh va härligt att du kommit igång med träningen :) man får vara lite försiktig bara så man inte tar i för mycket i början, ganska lätt att det slår över så man blir ännu tröttare och segare ett tag :) men det känner du säkert hur mkt du kan göra :) imponerad att du kan stå emot godis suget, jag försöker också gå ner i vikt, äta ofta och små portioner för att öka förbränningen, tycker att det funkar bra, godis suget är helt borta då kroppen aldrig hinner bli hungrig eller få sockerfall mellan målen, funkar jätte bra för mig iaf :)



njae, skolan går inte alls bra tyvärr, blev tvungen att ta bort alla grundämnen precis så att jag bara har mina frisör lektioner kvar, har svårt att ta in information och minsta lilla gör mig så trött, så ja går i skolan 1-2 dagar i veckan nu bara, i den mån jag orkar, så vi får se hur de går, men det löser sig nog senare :)



hur känns det för dig att börja skolan igen? :)



massa kramar ♥





PUBLICERAT: 2011-12-09, 18:22:59 | URL: http://bissy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: