2011-12-06
 19:18:27

Allt rullar på som det ska

Då var det ett tag sen jag var här och uppdaterade er.

Som sagt så fyllde jag år i helgen. Kalas i fredags och fika i lördags. Annars har helgen varit lugn. Igår satte jag igång med träningen igen efter ett par veckors vilande. Skönt med en timmes pass på crosstrainern, slut i kroppen efteråt. Kör ganska så lugnt. Huvudet vill mycket mer men det går inte för kroppen orkar inte. Frustrerande. Ser ut ibland som jag bara glider runt lite, står och trampar lite sakta bara. Men det är ju för att kroppen är nerkörd i botten och måste ju därför börja lugnt. Huvudsaken är ju att det är jobbigt för mig och det är det.

Igår kväll var jag riktigt trött. Somnade på soffan vid halv nio och vid halv tio knatade jag in och la mig i sängen. Steg upp vid nio idag på morgonen så har i alla fall sovit. Men när jag vaknade kände jag mig inte okej. Lite snorig och seg i halsen och så trodde Christian att jag hade feber, men han hade fel. I alla fall så har kroppen fått vila idag. Ingen träning på grund av att jag inte var helt okej i morse.

I natt kom första snön här så idag har Signe gått i snö för första gången. Hon tycker det är hur roligt som helst. Studsar runt och så ska hon äta snön. Kissar dubbelt så många gånger nu jämfört med innan eftersom hon äter snö.

Idag har jag fått reda på att jag ska få tid hos ortopeden för min ljumske i senast februari. Duktigt lång tid. Jobbigt, men det är väl bara att bita ihop. Och jag som skulle behöva springa och få upp lite flås och konditionen innan det är dags för skidsemester. Men jaja, vi får väl se hur det går.

Nu får det bli kvällsrundan med Signe innan jag ska slänga mig på soffan, kolla tv och dricka lite te eller glögg. Eller kanske både och.

Ha en bra kväll!
Puss o Kram!


Azra

Nehedu Therese! Man såg att du kämpade på så mycket du kunde, såg riktigt bra ut! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: