2011-08-01
 10:23:40

Ny vecka

Då var det ny vecka igen. Helgen var fullbokad. I lördags jobbade Christian och efter det var vi hos hans gammelmormor och sen hos hans farmor och farfar och på kvällen körde vi upp till mina föräldrar och åt. Igår hade vi städdag, var också nere hos mormor en runda och på kvällen blev dte mat hos Christians mamma.
Idag är det åter jobb för C. Han är nu inne på sista veckan, så skönt! Sen är han hemma hos mig i tre veckor innan han börjar skolan igen. Får se om vi ska hitta på någonting under de veckor som han är ledig.
Funderar på att gå ut och lägga mig i solen en stund. Sen ska jag lämnna Signe hos mormor en stund medans jag går till banken. Och ikväll är det kalas i Ingelstad, för Daniel som fyller 17 på ondag. Shit vad mina kusiner börjar bli gamla!
För övrigt har jag inga planer för veckan mer än att jag ska ha cellgift, så vi får se vad osm händer mer.
Nu ska vi ut en sväng, jag och Signe :)
Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: