2011-08-14
 21:44:53

Helgen

Shit vad dålig jag är på att skria här. Har verkligen haft fullt upp hela helgen!
I torsdags hade Christian fått feber så mamma hämtade mig och så var jag hos dem på kvällen och sov där. Var rädd att bli sjuk jag med så tänkte att det var bäst att hålla sig undan. Men det var inte så farligt med honom. I fredags mådde han bättre igen så jag lånade mammas bil och åkte hem en runda innan vi begav oss tillbaka till Linneryd där vi också inväntade Carmen och Peter så blev det lite mat och vin.

Igår så gjorde vi ingenting fast ändå hade vi fullt upp. Dagen gick fruktansvärt fort. Och på kvällen var det dags för 20-års fest för kära Annie som fyller 20 i september. Tack för en trevlig kväll!

Idag har det också varit en lugn men fullspäckad dag. Skulle städa idag men satte inte igång med det fören nu ikväll, vid sju-tiden. Mamma och pappa kom och sinkade oss lite men nu är det i alla fall färdig städat här och nu ligger håret i en balja vatten, haha, låter så roligt när man säger så.

Nu sitter jag och kollar på Snålvatten och Jäkelskap och sen är det snart dags att sova. Imorgon ska vi in till Växjö, har mycket att göra imorgon men vi ska nog hinna med allt.

För övrigt så har jag fått riktigt ont i mitt vänster knä, men knappt resa på mig när jag suttit ner, man inte böja mig oxh plocka upp någonting på golvet heller för kan inte böja benet. Har riktigt ont i ryggen också, så har beställt massage av min man, men det vet man aldrig om man får. Jag får väl tjata.

Som avslutning på detta inlägget får det bli en bild på Signe och Maja.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: