2011-08-25
 21:17:09

CSN

Har börjat fundera över hur hösten kommer se ut ekonomiskt. I våras fick jag ut studiemedel från CSN eftersom jag hade hunnit börja läsa i våras innan jag fick min diagnos. Kontaktade CSN idag för att se hur jag ska göra till hösten. Trots att tanken är att jag ska plugga men inte kommer börja så kommer jag inte kunna få ut pengar från CSN. Förstår verkligen. Men de innebär att det inte blir så bra med pengar i höst, fast det ordnar sig alltid. Man måste se positivt på allt.

Men längtar verkligen till allt är över och jag kommit igång med skola eller jobb igen. Ska bli såå skönt. Men det är ju ett tag till de. Det är bara att kämpa på... Snart är jag igenom den här skiten!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: