2011-08-17
 21:29:52

7A

Woho! Nu är omgång 7a klar! Så nu är det bara tre gånger kvar! Helt jävla underbart! Längtar till sista behandlingen. Längtar efter att få operationstid för att porten ska ut, tycker dock inte om känslan med operation. Men klarar man att vinna över cancern så klarar man en liten operation. Nu ska jag i alla fall snart ta en insomningstablett och sen ska jag gå och lägga mig och sova gott hela natten hoppas jag!
Godnatt! Hörs imorgon!


Erica

Du klarar av allt! En operation är en baggis för dig! ;) BÄST är du! :) <3<3<3<3<3


När livet får en andra chans - Kampen efter cancern

Ursäkta för sent svar!



Ja precis man får ju tänka på hur man hade känt om man var i den sjukes situation, då är ju det värsta som finns att någon flyr undan när man behöver den som mest.



Va skönt att höra att du har alla dina vänner kvar, det glädjer mig! Känner igen det där med att man maler, det är bearbetning helt enkelt. Man behöver bara någon som lyssnar.



Men hur kom det sig att du fick hela 8 cellgifts behandlingar? För hur mycket av din cancer var borta efter dina två första behandlingar? Jag hade 80 % borta, fortfarande kvar aktivitet i dom flesta körtlar/tumörer men dom hade blivit betydligt mindre. Jag har fått höra att all cancer måste vara borta efter dom två första behandlingar för att man ska slippa strålning och förlängd behandling, så det är därför jag undrar :)



Åh va skönt! Att resa utomlands efteråt gör mycket, man kommer ifrån det verkliga livet och kan tänka på annat, rensa bort dåliga tankar osv :)



Jag hoppas också att det visar sig att jag inte har blivit steril! Eller ja, jag är steril just nu men frågan är om det är något tillfälligt eller hur man säger. Hormonrubbning osv. Läkarna säger inte så mycket så jag har knappt fått någon information.



Tänker på dig ofta!

Massa kramar!



PUBLICERAT: 2011-08-18, 15:35:20 | URL: http://bissy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: