2011-04-19
 19:14:35

Underbara sol!

Hej!
Idag har det varit en lugn dag. Har varit kanon väder så har suttit ute på trappen hela dagen och solat näsan. Vid lunch var det så varmt så kunde sitta i linne när jag satt mot husväggen, det var riktigt skönt! Så idag har jag nog allt fått lite extra färg i ansiktet.  
Har haft besök av min älskade vän Hanna idag. Suttit och pratat massa skit och fikat. <3
Kvällen blir nog lika lugn den. Christian ska strax bort och träna och jag hade mer än gärna dragit på mig träningskläderna och följt med bort... Längtar tills jag kan börja träna igen. Tråkigt nog kommer jag ju få börja om på noll när det gäller träningen, men jaja. Det blir ju skönt att få anstränga kroppen. Men det är länge kvar innan den dagen kommer!

Tror att jag inom en snar framtid kommer gå mig själv på nerverna. Känner att jag inte gjort någonting idag och att jag inte kommer göra något ikväll heller. Sugen på en promenad, men grymt tråkigt att gå själv så försöker hitta någon att ha mig. Går sådär kan jag ju säga! Får väl bli soffan med en bok och sen duschen istället. Kanske till och med en film, men det tar emot att sätta på en film när det är så fint väder. Men jaja, jag får se sen hur jag gör.

Hoppas ni har en bra tisdagskväll!
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: