2011-04-24
 17:19:21

Påskhelgen

Hej mina vänner!
Har haft fullt upp hela påskhelgen så har inte hunnit uppdatera er!

I fredags åkte vi in till Växjö för att fira min lillkusin Elvira som fyllde 11 år. Det bjöds på god mat och dricka, fick faktiskt bli ett glas vin till maten, riktigt gott!


Syster Sofie, jag och kusin Elvira.

På kvällen blev det grillning med några av våra underbara vänner hemma hos Hannas föräldrar. Det blev en mycket bra kväll, längesen jag hade så roligt! Tack mina vänner för det!

Igår var det påskmiddag hos min farmor och farfar som gällde. Och på kvällen grillning och film med Frans och Annie. Och idag har vi avslutat påskfirandet med middag hos Christians gammelmormor. Skönt att allt är över så man hinner ta det lite lugnt emellanåt också. Har försökt hinna njuta av solen så mycket som möjligt också, så jag tänkte att imorgon ska jag nog allt ta de lugnt i solen hela dagen, skönt!

Hoppas att ni har haft en bra påskhelg!


När livet får en andra chans - Beatrice Reimertz

Hej! :) Hur går det för dig? :) Jo kom på de, får jag lägga till dig bland mina länkar? :) Kram! Hoppas allt är väl!



PUBLICERAT: 2011-04-24, 19:12:09 | URL: http://bissy.blogg.se/
När livet får en andra chans - Beatrice Reimertz

Hej! :) Hur går det för dig? :) Jo kom på de, får jag lägga till dig bland mina länkar? :) Kram! Hoppas allt är väl :)



PUBLICERAT: 2011-04-24, 19:13:45 | URL: http://bissy.blogg.se/
När livet får en andra chans - Beatrice Reimertz

Okej va skönt! :) Fått några biverkningar ännu mer än håret? Ja det är så hemskt när håret lossnar allt mer och mer, hår överallt som du skriver. Själv beslutade jag att raka av det efter att jag en morgon vaknade med hela kudden full av hår, så att jag skulle slippa den där påminnelsen. Om du förstår hur jag menar :)



Hoppas PET-scanen ser bra ut! När jag gjorde den första gången var redan 80 % av all aktivitet borta, så tumörerna hade gått ner avsevärt :) Läkarna sa också att de brukar gå ner så mycket efter de 2 första behandlingarna med högdos av cellgifter :) Håller tummarna för dig!!



Åh va roligt, lägger till dig direkt :) Jadå klart! :D Stor kram!



PUBLICERAT: 2011-04-24, 22:16:30 | URL: http://bissy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: