2011-04-06
 19:54:29

Mycket bra dag

Har haft en mycket bra dag med Christian. Åkte först till Samarkand där mest Christian handlade kläder. Fick också bli ett besök på Systembolaget. Hittade ett par nya cider och sen fick de bli ett par flaskor alkoholfritt vin, lite gott ska jag också få dricka. Stack sedan ner till stan för jag behövde gå till JC. Och efter det var vi och åt på Spice´n Rice, supergod mat! Synd bara att min aptit sviker mig ibland och att det tog tvärstopp när jag försökte peta i mig maten.

Dagens klädinköp blev leggins, linnen och tunikor. Skönt med lite nytt i garderoben. Men det innebär ju också att jag måste göra plats för det nya. å har rensat ut lite av de gamle. En del får slängas och så var det ett par grejer som jag tänkte att mamma kunde ta om hon vill ha de, snäll jag är! Har också planterat om alla Orkideer vi har. Så nu sitter de riktigt igen, och så blir de ganska mycket finare när man gömt alla luftrötter. Så nu behöver de bara nya krukor också, hoppas på att mamma är pigg på fredag för isåfall har vi tänkt ta en tripp till IKEA hon och jag.

Resten av kvällen tänkte jag börja plocka iordning så jag kanske kan städa och putsa fönster imorgon. Skönt att kunna göra en sån städning denna veckan eftersom jag inte får behandling denna veckan och därför är lite piggare... Än så länge. Är ju ganska trött efter dagens Växjö-resa så kanske inte orkar göra någonting imorgon, men i så fall får jag planera om och ligga och kolla film istället.

Nu lockar blåbärspajen jag gjorde igår, den vill bli uppäten! Och så är det ju dags för sprutan nu.
Ha det bra!


Sara

När man äter på Spice´n Rice ska man sitta långt in för då luktar man inte riktigt lika mycket matos, ett tips till nästa gång!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: