2011-04-02
 18:02:09

Lördag

Igår blev det som sagt mat hos mor och far. Även Sofie och Fredrik var hemma, trevligt :) 

Idag när jag vaknat så kilade jag ner till mormor och Ernos nya lya. Så har varit där i eftermiddag och hjälpt till att packa upp flyttkartonger och diska och allt annat som ska göras vid flytter. Så nu är jag trött! Överansträngde nog min arm också för fick ont och den blev lite blå. Men smärtan har gått över och färgen har lagt sig igen, skönt de! Nu inväntar vi att Annie ska komma så vi ska grilla, se blir de väl kanske en film ikväll. Hoppas också att Frans kommer så tidigt som möjligt. 

Morgondagen kan jag tänka mig blir lugn, ska försöka vila så mycket som möjligt för jag är nog ganska så sliten imorgon. Kanske ska ner och hjälpa mormor lite till om det är mer grejer som ska packas upp eller organiseras. 

Nehe, dags att sätta igång ugnen och börja skära lite sallad!
Ha en bra lördag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: