2011-04-19
 08:21:06

Har inte haft tid att uppdatera...

Man kan tro att jag har all tid i världen.. Men har faktiskt inte haft tid att uppdatera er.
I söndags var det en slappedag ute som gällde. Satt ute på trappan i flera timmar och solade näsan. På kvällen kom Simon och Annie hit så vi grillade och käkade hemmagjord glass, mumsigt!

Igår var Christian hemma som vanligt. Han är bara i skolan en dag i veckan, känns skönt för mig att ha lite sällskap samtidigt som både han och jag vet att han måste plugga. Igår så var vi i alla fall ute och gick en lång skogsrunda med hans mammas hund. Så underbart skönt! Efter lunch cyklade vi bort till hans mammas hus igen, jag la mig och solade och Christian la sig i skuggan och pluggade. Fantastiskt skönt! Helt vindstilla när man låg mot husväggen så det blev riktigt varmt! Så blev allt lite röd i ansiktet, men det har lagt sig lite idag.

Om ett par timmar kommer Hanna hit så vi ska umgås lite. Så får vi se vad dagen har att erbjuda. Jag hoppas innerligt att det ska vara sånt här väder hela dagen!

Sola lugnt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: