2012-05-24
 20:08:27

Torsdag

Har ändrat tiden för mitt nästa återbesök till den 5 juni. Så den dagen håller vi tummara för att allting ska se bra ut. Allt känns bra så det borde ju vara det också!
I alla fall så har allting gått bra denna veckan. Redovisningen är avklarad och arbetet inskickat. Så nu kör vi sista rycket innan vi tar sommarlov och jag får börja jobba. Har haft introduktionsdag inför sommaren. Var mycket information och brandutbildning. Men det gick fint. Nu ska jag bara gå bredvid också och sen är det fullfart på den fronten också.
Även träningen flyter på någolunda bra. Jag har nu också nått ner till mitt första delmål gällande vikten. Är äntligen under 70 kg och har därmed kommit ner till vad jag vägde när jag blev sjuk. Nu gäller det att gå ner ett par kilo till så det är bara att kämpa på. För att göra det ska jag fortsätta träna, börja ta längre morgonpromenaden och tänka på vad jag äter, utan att det går till överdrift! När jag äntligen nått mitt delmål sitter den där lilla djuävulen på axeln och säger "Nu jävlar ger du dig inte, Therese!". Och nej, det gör jag inte. Men det får ta den tid det tar, jag har ingen panik!
Längtar till imorgon! Ut och käka med Christian, Carro och Ola då, ska bli hur mysigt som helst. Fläskfilé och flåtpotatis är helt klart min favorit på Akropolis, så varför inte ta de imorgon.
Nu plugga lite innan jag ska sova, blir nog att lägga mig tidigt idag så jag pallar med min morgonrunda imorgon och sen plugga i solen och vädret blir som jag vill!
Puss kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: