2012-03-08
 20:23:03

Torsdag!

Phuuu, varit och tränat idag. Har inte tränat på tre veckor så idag var det tugnt, men ack så skönt! Fick bli en halvtimmes kondition bara, men det räckte för mina små ben.

För övrigt så känns det som att kilona trillar av. Sen vi kom hem från Österrike har jag gått ner två kilo, utan att ha tränat eller gjort någonting! undra om det fortsätter neråt eller de tänker stanna där. Skulle vilja ner 5 till och jag kanske kan om jag vill, vet vet. Jag har i alla fall gått ner sex kilo sen jag avslutade behandlingen, riktigt skönt! Ett till två kilo till så är jag på den vikt där jag var när jag blev sjuk, det är nästa mål!

För övrigt så är allt okej. Har lite höjd temp på morgonen men tror jag har en liiiten infektion i kroppen. Många är sjuka just nu och jag själv har varit ganska så snorig. Är också fruktansvärt trött! Men tror det beror på att jag har praktik och att den tar mycket på krafterna. Har det duktigt bra på praktiken i alla fall, imorgon har jag gjort hälften av min tid där och jag vill inte att tiden ska gå så fort så jag snart måse sluta.

Hade tänkt slänga upp en bild nu från helgen, men sitter visst vid fel dator. Istället får det bli en bild som är tagen för nästan extakt ett år sedan, bara någon dag efter min första cellgiftsbehandling.



För övrigt så saknar jag mitt hår. Väx hår, väx!!!!


mamma

Det går fort tills ditt hår växt ut, det värsta är nog att få bort hårtoningen.

Om du nu vill ha tillbaka ditt ljusa hår.



Puss o Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: