2012-07-28
 15:11:43

Aktiv

Jobbar och sliter för fullt känns det som. Dock har jag varit ledig ett par dagar nu, så då har jag jobbat på solbrännan istället, behövs det med! Idag har varit en väldigt aktiv dag, startade med en löprunda i ösregnet, var borta och gosade med Ebbbe som är våra kompisars barn, han är bara två veckor och hur mysig som helst! Efter det blev det en långpromenad med Malin och nu har vi precis käkat lunch här. Glider runt i mina träningskläder en stund till för snart ska vi ner och spela tennis i två timmar. Hur roligt som helst! Sen ikväll blir det mat hos mor och far. gött att bli bjuden på mat! 
 
På måndag och tisdag är det marknad här i Tingsryd, det är årets händelse och helt galet mycket folk är i rörelse då och det är kaos i hela Tingsryd (värre än vanligt då alltså!). Ska ner en runda på dagen och se var de har att erbjuda i år. 
 
Annars är det lugnt hos mig, jag mår jättebra. 
Jag undrar däremot varför vi i vår familj/släkt ska få all jävla skit hela tiden. Vi är trötta på detta nu och tycker att det får vara nog! Är inte den ena sjuk så är den andre. Tur att vi inte gräver ner oss för det. Nu håller vi i alla fall tummarna för att mormor ska bli kvitt sitt tarmvred och för att inte mammas sjukdom spridit sig vidare i tarmarna. 
 
Ha en bra lördagkväll! 
Puss Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: