2012-01-31
 19:47:57

Välkommen tillbaka

Idag har jag sagt välkommen tillbaka till min kära huvudvärk, blir tokig på detta snart. Men jag har i alla fall trotsat den och pluggat, tränat, handlat och lagat mat till min kära man. Nu ska jag vika ner tvätten och hänga upp våra träningskläder som ligger i maskinen. Sen blir det sängen tidigt ikväll. Både jag och C har en del med skolan denna veckan så lika bra att sova tidigt så man kommer upp i lagom tid på morgonen.
God natt!
-Hej, mitt namn är Therese Karlsson. I november blev jag väldigt förkyld och körtlarna över nyckelbenen svullnade upp då och de har inte gått ner än. Så jag skulle vilja kolla upp dem..... Det var ungefär så det lät för ett år sedan. Förbannade skit cancer!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: