2012-01-25
 09:48:50

Trött

Behöver sova, men de funkar ju inte såhär mitt på dagen. Ska försöka få så mycket som möjligt färdigt idag vad gäller skolan så kanske jag kan få sova imorgon eller på fredag, hade ju varit skönt.
Nu blir det i alla fall en pluggpaus. Sofie kommer strax och sen ska vi möta upp Azra bort på gymmet så lir det träning. Hääärligt!
För övrigt så verkar vikten gå åt rätt håll. Var det inte bara att det visade för lite idag så har jag gått ner fem kilo sen jag slutade med behandlingen. Så gött, sakta med säkert ger träningen och mina matvanor resultat.
Därför är jag duktig sugen på att gå bort och ge järnet en stund på crosstrainern eller löpbandet!
Ha en bra dag :)


mamma

Du fixar kilona galant!

Ge dig bara inte, men det har du aldrig gjort, så varför skulle du göra det nu!



Puss & Kram


Johanna

Hej Therese!

Jag heter Johanna, är 29 år och fick för några dagar sedan mina första cellgifter. För en månad sen fick jag reda på att jag har Hodgkins. Har varit inne på din blogg flera gånger, tack för du delar med dig av alla upplevelser!! Du hjälper mig att få hopp inför framtiden :) Är väldigt väldigt rädd just nu, men när jag hittar såna här bra bloggar vågar jag börja hoppas på att allt ska bli bra. Grattis till tillfrisknandet, lycka till i framtiden!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: