2012-01-12
 09:24:41

Torsdag

God morgon!
Torsdag idag då. Har hunnit med morgonpromenaden och frukost. Ska väl strax bära ut alla julsakerna i förrådet och sen köra ner och handla lite smågrejer på Börjes innan mamma och Sofie kommer. Då blir det träning och sen lunch. Ikväll ska jag först bort en runda till Erica innan jag och Frida ska ut och gå och sen ta en kopp te. Ja, sådär ser min dag ut helt enkelt.

Är väldigt trött nu för tiden. Stiger upp tidigt varje dag, senast åtta i alla fall, men kan ändå inte somna på kvällen. Ligegr vaken till nästan 12 varenda kväll. Brukar vara bättre när man är aktiv fysiskt, men kan nog snart inet röra på mig mer än vad jag redan gör. Och igår vid 10 gick vi en runda, men inte ens de hjälpte. Har ju insomningstabletterna kvar men vill inte ta till dem eftersom jag inte kan stiga upp på morgonen då. Men med denna tröttheten klarar man inte mycket. Lite orolig att den håller i sig till nästa vecka också.
Kan ju också vara så att jag inte kan somna för jag r nervös eller något, att det liksom ligger där bak i huvudet någonstans. Börjar ju skolan på måndag, ny klass och allt och så har jag återbesök på onsdag...
Vi får helt enkelt se om det blir bättre sen efter de.

Nu ska jag ta tag i allt här hemma så det blir lite ordning.
Ha en bra dag!
Puss kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: