2012-01-15
 21:09:50

Nära

Nu är det nära. Snart dags att sova och ladda batterierna inför morgondagen. Då börjar nämligen skolan igen. Nervöst, men de kommer bli skönt att komma igång igen.
Har precis fått ut schemat (fest vet ännu inte riktigt vilka tider jag har för vi har inte fått veta vilka grupper vi tillhör) och så studieguiden. Känns skönt att ha fått det så har skrivit ut de och kan ha med mig det imorgon när jag ska in till universitetet.
Önskar mina gamla klasskomisar all lycka till nu när de påbörjar sitt sista år. Tänk, om ett år är ni färdiga lärare :)
Imorgon måste jag också upp till hematologen och ta prover inför onsdagens återbesök.
Helgen har varit bra. Tjejmiddag i fredags och sen igår tog vi det bara lugnt, så himla skönt!
Skulle också vila från träningen lördag och söndag men idag blev jag lite sugen på att sticka bort för ett pass. Men var hos mamma och pappa idag så när vi kom hem hann jag inte med det. Så det fick bli vila trots allt!
Nehe, ta de lite lugnt innan det är dags att sova!
Godnatt!
Puss Kram


mamma

Hoppas att din dag har varit Bra!

Skönt att komma igen.

Puss & Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: