2012-01-02
 20:40:22

2012

Nytt år och nya möjligheter.

Några riktiga nyårslöften har jag inte i år. Men jag har en del mål.
- Hålla mig cancerfri. Hade ju varit gött, synd bara man inte kan styra det själv...
- Få bort min mage och de tjocka låren.
- Gå ner ungefär åtta kilo.
- Prova på spinning, Ola och Christian ska också med! Går inte själv!
- Råkade lova Frida och Julia att jag ska med dem på zumba, så är jag väl så illa tvungen. Men måste ha med mig någon dit också!
- Sätta fart med skolan igen och hitta ett bra sommarjobb som passar mig. Om jag inte övertygar mig själv om att läsa någon kurs då, men de är sånt man får se när det närmar sig.
- Minska ner alkoholintaget något. Den förstör ju bara kroppen och träningen.

Nu är det bara att kämpa på.


toviiis

Jag hade hodgkins för några år sedan. önskar faktiskt att jag då pratade mer med sådana som satt i liknande situationer. vi ska vara stolta över oss själva för vad vi har gått igenom och att vi kommit ut på andra sidan! =)


Therese

Svar: Att prata med andra kan vara väldigt bra. Vill du prata nu i efterhand så är det bara att mejla mig, [email protected]. Jag själv har mejlat med framförallt en annan tjej och det har jag givit mig en del. Att kunna skriva med någon som känner igen sig i det man själv gått igenom.



PUBLICERAT: 2012-01-11, 10:53:27 | URL: http://thereseekarlsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: