2012-02-02
 08:48:02

Inget liv

Man har verkligen inget liv när man pluggar.
Denna veckan har jag suttit på samma stol i stort sätt hela dagarna. Tiden som jag suttit i soffan och tagit det lugnt kan nog räknas till 2 timmar sen i måndags morgon. Helt sjukt. Igår blev det i alla fall en längre pluggpaus, den tillbringade jag nere på Kaskad, simmade en timme och bubblade innan det var dags att bege mig hemåt igen och kasta mig in i litteraturen igen.
Skickade i alla fall in arbetet igår kväll. Idag steg jag upp med C vid halv sex. Satte igång och läsa arbeten vid sex och nu har jag bara det kvar som jag ska opponera på. Tog precis en paus och då blev det även mellanmål, kokt ägg, mumsigt. Någon gång nu på förmiddagen blir det ett träningspass för att rensa hjärnan och sen förbereda allt inför morgondagens redovisning.
Eventuellt blir jag klar i så pass god tid så jag kan påbörja städningen här idag, men innan det måste hunden borstas ocj klippas också.
Det är helt enkelt full fart på mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: