2012-04-23
 10:45:00

Helgen

Har haft en lugn och skön helg. Försökt plugga lite men har inte riktigt hunnit.
Igår natt vaknade jag vid sex av att det var två tjejer som var ute i trapphuset och pratade, skrattade, lyssnade på musik och sjöng, trodde det var grannen som hade efterfest så det var hans kompisar men så var visst inte fallet. De tystande vid sjutiden och jag lyckades somna om en kvart. Vid halv nio när jag skulle ut och kissa hunden så låg det två 17-åriga tjejer i trapphuset och sov. Dom använde en påse med grillkorv som kudde och dörrmattan som täcke. Det stank rök och sprit så förmodligen var de för fulla för att våga gå hem på natten. Men när jag kom ut där var det bara för dem att pallra sig, såg ganska slitna ut eftersom de bara hade fått sova en timme ungefär, men dte är inte mitt problem. Vi vill ju inte att folk ska sova precis utanför vår ytterdörr!
Trots den hemska morgonen så blev dagen bra. Hade Mary Kay visning här, så vi fick prova på rengöringsmedel och lite andra produker. Blev ett litet inköp också. På kvällen kollade vi lite tv och sen somnade vi tidigt både Christian och jag. Och det var nog bra de! Idag och imorgon är det sista dagarna att plugga inför tentan. Har läst igenom allt noga två gånger idag och innan Christian åkte till skolan fick han förklara några saker för mig som jag inte fattade. Tur att han kan sånt!
Börjar redan bli trött i huvudet så vi får se hur det går med pluggandet resten av dagen, det måste ju gå bra!
Föresten, i helgen pratade jag med dem på det stället jag ska jobba i sommar. Verkar som att det blir ganska så mycket jobb! Börjar gå bredvid den 31 maj. Så har jag fyra dagar jag ska gå bredvid och sen börjar jag jobba. Så här blir det inget vilade mellan skolan och jobbet. Men de ska nog gå bra det också!
Nu får jag ta och kasta mig in i energikunskapens värld igen!
Puss o Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: