2011-09-15
 20:37:47

Mitt hår

Känns inte som att det kommer någonstans, fast ändå känns det som att det växer som tusan.
Vill att det ska bli liiite längre i alla fall så jag kan ha en frisyr. Om någon månad så...

Såhär det ser i alla fall nu just nu.




Idag har det varit en lugn dag. Har kollat film, läst lite i en ny bok och suttit vid datorn. Christian drog med mig ut på en lite promenad nu i eftermiddag också. Tur de för jag behöver verkligen de.

Kolla lite tv, sen är det dags att sova :)
Godnatt!


mamma

Du är så fin i ditt hår. Jag blir så glad varje gång jag ser hur det växer.

Puss & Kram


Anonym

Vad skoj för dig med håret, själv går jag och väntar på att mitt ska få fart=P

Förstår vilken härlig känsla du måste ha när det växt så här fort=)



PUBLICERAT: 2011-09-18, 21:35:17 | URL: http://mammaochhampus.blogg.se/
Micke

Hej, jag undrar, du har ju inte slutat med cellgift, hur kan det komma sig att håret växer? Jag trodde att håret skulle växa tillbaka när cellgiftbehandlingen var över?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: