2011-10-31
 12:46:25

Riktigt bra helg!

Har haft en riktigt bra helg!
I fredags blev det lite middag med Frida och Julia hos Frida. God mat och så vin till det såklart. Stack ner till Oasen en runda för att kolla läget, men det blev ingen lång visit utan bara en snabbtitt. Hade en mycket trevlig kväll med två fina flickor! Tack för det!

I lördags förberedda vi det sista innan Christians klasskompisar + ett parrespektive kom hit. Alltid lika trevligt när vi ses allihopa, synd bara att det inte blir så ofta. Men det kanske är därför det alltid är så roligt när vi väl ses. På kvällen blev det Hotellet där vi slog klackarna i taket. Hade så fruktansvärt roligt, synd bara att medelåldern var lite hög, men de var kul ändå, det blir ju vad man gör det till. Efterfest hos Ola, börjar bli en bra vana, innan det var dags att sova. Igår var vi slitna, när Christians klasskompisar åkt hem hämtade vi Signe och sen somnade jag gott i fotöljen. Blev en pizza innan vi gick och la oss, tidigt. Låg nog i sängen innan halv 10, riktigt skönt.

Idag blir det en lugn dag, mamma och Sofie kommer ner en runda i eftermiddag och sen ska jag fixa mat till Christian och mig innan jag ska på valpkurs, sista gången ikväll.

Imorgon är det 1 november, sjukt. Blir sista invägningen och mätningen innan träningen drar igång. För imorgon ska jag bort till gymmet, så himla härligt att komma igång igen.

Dags att skriva mat och handlarlista, någon måste ju göra de.
Ha en fortsatt bra måndag.
Puss o kram!


Mathilda

Haha jag var också på hotellet och dansade loss i lördags, hur sjukt är det inte egentligen att vi befinner oss på samma ställe?!



PUBLICERAT: 2011-11-01, 16:41:25 | URL: http://thisismathilda.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: