2011-05-05
 14:51:44

Blommor

Christian började dagen med att bara scones till oss till frukost, han så söt min Christian! Efter vi svalt frukosten så ringde Viola och sa att de hade blommor till mig och frågade om de kunde komma upp och lämna dem. Blev nervös och undrade vem det var som skickade blommor till mig. Hon kom upp med två buketter till mig och Christian. En från Carmen, Peter och Alex och en från Madde. Bara för vi varit tillsammans sex år idag. Tack snälla för blommorna! Tänkte jag ska lägga upp bilder på dem sen om jag kommer ihåg det.

Nu har vi nyss varit och handlat och innan det var vi nere på Hotellet och åt med farmor och farfar. Resten av dagen blir det att ta det lugnt och sen blir de myskväll med mitt hjärta!


Sara

Roligt med lite oväntade överraskningar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: