2011-03-22
 19:21:27

Kosta

Idag har jag och Christian varit på Kosta outlet. Tänkte jag skulle komma hem med lite tunikor och kanske en vårjacka. Men nejdå, köpte bara tre böcker. Så nu har jag några böcker till att lägga till i min "ännu inte läst"-hög. Christian däremot shoppade loss. Han hittade en skinnjacka, några t-shirts och lite fiskegrejer.
Var också inne på glasbruket för att se om de hade en viss grej som vi sökte, men det hade de inte. Så fick bli en tripp till Strömbergshyttan också. Men de hade inte heller det vi sökte, så vi köpte bara lite skålar och assietter till oss själva. Så nu har vi snyggat till lite i våra köksskåp :)

Stannade till för lunch hos mamma innan det bar av ner till Tingsryd igen. Körde ner till Börjes för att kolla vad de hade för vårjackor, hittade en som jag fastnade för. Så nu hänger den på en galge bland alla andra ytterkläder, härligt!

Nu har vi precis fått i oss lite mat, hemmgjord pizza. MUMS! Så nu ikväll blir det att ta de lugnt. Kolla lite tv och sen sova tidigt kan jag tänka mig.

Christians morbror Roger har en låt på kronobergstoppen, riktigt roligt! Ni kan gå in och lyssna på den på http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=2159&grupp=7093 . Roger och Linda ligger på andra plats och man trycker på deras namn för att lyssna. Tycker ni att de ska ligga kvar på listan så messar ni P4kron 2 till 72250. Det går att göra fram till på morgonen imorgon (Vet inte exakt klockslag).

Ha det bra!


Ewa Wolter

Hej Therese! Har just läst din blogg och vill bara skriva att jag har Dig o de dina i mina tankar. Sköt om dig, vi syns.

Kram /Ewa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: