2011-07-29
 14:24:32

Fredag

Då var det fredag igen! Tiden går fort!
Igår hade vi lite kompisar här, grillade och tog de lugnt. Mycket trevligt! Signe sprang runt som en toking och busade nästan hela kvällen, hon är go hon!
Idag var tanken att jag skulle ta de lugnt. Gå runt här hemma och plcoka lite bara. Men Christians mormor ringde så hon och Oma har precis varit här och fikat. De tänkte att de skulle komma och kolla på Signe och så skulle de till Tingsryd idag. Synd bara att Christian inte är hemma, men vi tänkte att vi skulle köra ut till dem imorgon eller på söndag, så han får ju träffa dem då.
Ikväll blir de bara lugnt, vi ska bara vara hemma, fixa lite käk och sen ligga i soffan hela kvällen och göra ingenting, så himla skönt!
Förresten, idag har jag tackat ja till kursen jag sökt till hösten. Så får vi se om det blir något pluggande. Är ju inte klar med behandlingen fören i slutet av september. Så isåfall får jag börja i Oktober, men samtidigt som jag hoppar in mitt i kursen måste jag nog läsa igen det jag missade första månaden samtidigt. Men vi får se hur det blir, var ju tvungen att säga ja i alla fall, så får jag ringa till syon i augusti och prata med henne och se hur vi ska lägga upp de. Kan jag inte lösa det med skolan så måste jag ta studieuppehåll när jag inte är sjukskriven längre och de kan bli lite krabb då. Men jaja, det löser sig, skolan är en värdslig sak.
Dags att diska!
Hejsvejs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: