2011-08-30
 15:38:02

Full rulle!

Har varit full rulle på mig både igår och idag.
Igår körde jag upp till mamma. Käkade frukost och tog en promenad med hundarna innan vi gick upp på vinden och började sortera våra barnkläder. Bllev en hel del kläder som skulle slängas! Sparar bara favoritplaggen och det som mamma sytt. Efter att vi käkat lunch körde jag hem och duschade och hämtade Christian och sen körde vi in till Växjö. Var på jysk och beställde ett vitrinskåp, längtar som tusan till vi får hämta det om cirka en vecka. Sen var Christian och provade linser och jag sprang runt lite på stan. Sen blev det en runda hem till mamma igen för att hämta Signe och käka lite middag.

Blv en tidig morgon idag också. Har varit och tagit prover och sen handlat. Christian kommer hem vid sju ikväll så kändes lite taskigt om jag skulle lämna handlingen tills dess. Sen har jag börjat plocka iordning lite här och planerar hur jag ska plocka i ordning allt i skåpen, måste tänka lite hur jag vill ha de i vitrinskåpet och så också. Nu har jag precis förberett maten så ska diska och sen plocka i ordning lite bland alla skor.

Imorgon är det dags för behandling igen. 7B är det denna gången.
Slutet närmar sig med stormsteg! Så jävla skönt!
Och när det är öer så ska här firas!

Nehe, disken diskar inte sig själv!
Puss o Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: