2012-03-15
 20:16:34

Update

Proverna såg bra ut!
Men läkaren såg lite bekymrad ut. Berättade att jag svettas på nätterna, har lite förhöjd temp, är onomalt trött och gick ner två kilo på en och en halv vecka utan att göra någonting.
Inga knölar kändes så vi pustade ut lite.
Har telefontid med honom om två veckor. Då hoppas vi att allt återgått till det normala igen. Annars skickar de mig kanske på röntgen, för att se så att allting står rätt till.
I alla fall så orkar jag ingenting idag precis som vanligt. Klockan slår snart 20.15 och jag tror jag ska gå och lägga mig. Risken då är att jag somnar och missar Biggest Loser Sverige. Ska kolla upp när reprisen är först så det inte gör något ifall jag skulle somna. Eller så kanske jag kan kolla på de på tv4play i helgen. Borde ju finnas där med.
Skulle vilja träna med förresten, men orkar ju inte.
Förbannade skit.
Och så är snart  min tredje vecka på praktiken slut också. Bara en kvar och sen är det tillbaka till universitetet som gäller... Palla de!
Negativa Therese tar sina negativa tankar och går och drar täcket över huvudet nu och hoppas på att hon vaknar pigg och glad imorgon.
Godnatt!


mamma

Men vännen!

Vi är inte vana vid negativa Therese!!!!

Det ska vara positiva Therese!!!!

Stark, seg och envis, precis som pappi.

Stoppa det negativa i en soppåse och bär ut i soptunnan!

Puss o kram


sara

Heeej! längesen jag var här inne och kika, Allt bra med dig nu för tiden?



PUBLICERAT: 2012-03-16, 19:55:55 | URL: http://mammaochhampus.blogg.se/
sara

Ahhaa du de e typ samma här, har precis också haft nattliga svettningar o trött men proverna ser bra ut. Samma gäller mig som dig.Men jag hoppas också de bara e nått tillfälligt.Vilket jag tror med för de börjar gå tillbaka till de normala nu.Hoppas de gör de på dig med.Förövrigt e de bara bra med mig =)



PUBLICERAT: 2012-03-17, 19:44:12 | URL: http://mammaochhampus.blogg.se/
Jasmine

Heej! Har läst din blogg lite då jag själv är ung och hade lymfom förra året, gjorde till slut en stamcellstransplantation. Hoppas att det bara är något tillfälligt med svettningarna mm. Jag hade aldrig svettningar i samband med insjuknandet, däremot fick jag det efter sct:en då jag kom in i klimakteriet. Kanske är det bara kroppen som reagerar på att den genomgått mkt jobbigt sista tiden. kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: