2012-03-24
 08:56:30

Lördag

Då var det lördag igen. Tänkte jag skulle ta en rejäl sovmorgon idag, men det ändrade kroppen på. Vaklnade vid halv sju och steg upp tio över sju, med huvudvärk. Tog morgonrundan med hunden och sen fixade jag frukost. Och nu sitter jag här. Ska strax ta tag i pluggandet, redovisning på måndag, så måste fixa färdigt inför den. Om jag orkar och hinner ska jag också börja skriva på rapporten som ska lämnas in nästa fredag, Men vi får se hur det blir med de. Sen ikväll blir det grillning med Frida och Andre, ska bli mysigt :)

Förövrigt så verkar "febern" ge med sig nu efter fyra veckor. Har telefontid med läkaren på tisdag så får se vad vi kommer fram till då.

Ha en bra lördag!
Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: