2012-06-04
 11:38:52

Jobb

Nu är skolan äntligen slut för denna terminen och jag har börjat jobba. Är på ett gruppboende och jag tror att det kommer bli en vldigt bra sommar.
I fredags var jag hos en gammal klasskompis och grillade, så roligt att träffa alla igen, eller nästan alla det var några stycken som hade fått förhinder. Och i lördags var vi i Karlskrona, mat och vin hemma och sen Stars för att ta en drink, mycket bra kväll! Igår kväll var Frans, Annie, Simon och Annie här, grillade och så skulle vi försöka planera in något i sommar, det var inte det lättaste kan jag säga, vi jobbar om varandra hela sommaren... Men på något sätt ska vi lösa det.
Imorgon är det dags för återbesök, är nervös men det kommer gå fint. Innan jag ska in till sjukhuset ska jag hem till mamma och gosa med Elsa, och medan jag gör det får mamma laga lunch till mig. Bra deal!
Känns inte som att jag hinner med så mycket mer än att jobba denna veckan men det ska nog gå bra det också.
Ha en bra vecka! Puss och kram!


mamma

Det kommer att gå fint på ditt återbesök. Du har ju pappi med dig, så blir du för nervös får du hålla handen.... hihi

Välkommen i morgon!

Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: