2012-01-02
 20:46:52

2 januari

Har haft en lugn dag idag. Plockat lite här hemma och i eftermiddag blev det ett bra träningspass på gymet. Har bestämt mig för att första måndagen varje månad ska jag vara på löpbandet och se hur långt jag kan kommer när jag går/joggar i en halvtimme. Och förhoppningsvis så kommer sträckan bli längre för varje gång efterhand som jag får bättre kondition.

Jag har också fått en kallelse för återbesök. Börjar redan bli nervös. 18 januari är det som gäller.

Hoppas ni alla hade en jättebra nyårsafton. Vi hade det kanon. Middag här hemma, efter tolvslaget stack vi en runda för att hälsa på lite polare innan vi begav oss hem till Ola för att kolla på hockey. Tack för kvällen/natten/morgonen kära vänner!

Nu slötittar vi på tv och sen blir det sängen tidigt ikväll, skönt!
Puss o kram!


Anonym

Hur dags den 18:e?

Då kanske vi träffs.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: