2012-04-19
 15:05:05

Gött!

Fick tillbaka en avslutande rapporten från förra kursen, Betyg: G. Fy fan vad bra det känns. Var helt övertygad om att jag skulle få minst en komplettering på den, så jag tackar och bockar och ler för att första kursen efter att ha varit borta ett år är avklarad och godkänd.
Det borde firas och det gör det, med att plugga inför tentan som är nästa vecka. Är nog klar med det som ska lämnas in nästa vecka också så troligtvis ska jag läsa igenom det ikväll eller imorgon och sen skicka in de så jag slipper den skiten. Så då har jag BARA tentan och förberedelser infär seminariet nästa vecka (läsa 200 sidor och förbereda mig på några frågor), känns ju lugnt, eller inte! Men det ornar sig alltid. Ens ak i taget bara.
Kastar mig in i tentaplugget igen nu, just för tillfället handlar det om bioackumulation/biomagnifikation av miljögifter, låter spännande va!?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: