2012-04-05
 08:25:45

Fullfart

Har så mycket att göra så hinner knappt med.
I torsdags skickade jag in rapporten efter vfun, nu är det bara att hoppas på att den blir godkänd. I fredags var jag och Signe uppe i Linneryd för hon skulle bli klippt. Så fin blev hon lilla hunden.



I lördags var vi i Karlskrona och det var lika trevligt som vanligt. Träffar Christians klasskompisar så ofta så det är alltid kul att ses. Blev ett och annat glas vin och så spelade vi lite spel.

En av hans klasskompisar ska gifta sig i augusti så vi är bjudna på bröllop. Ska bli roligt. Det jobbigaste blir att hitta kläder, någon som har något förslag? Har bestämt mig för att ta tag i mitt liv riktigt nu igen. Har inte kommit igång rikgit med träningen sen vi kom hem från Österrike, men nu är det dags. Slka vara i form till augusti. Har några kilon kvar. Så nu har jag sagt hejdå till godiset igen. Dumt precis innan påskhelgen, men nu är det som det är.

Även lilla jag har varit och skaffat mig en frisyr förresten, Klippta av lite av den där kaluffsen jag hade innan. Har inte någon bra bild ännu, men så fort jag har de så ska jag visa er!

Skulle behöva plugga hela dagen idag för har seminarie på onsdag. Men kan ju inte plugga när jag inte fått boken ännu... Har börjat förbereda lite inför tentan som är om tre veckor istället. Och så har jag planer att städa idag och i eftermiddag ska jag och Frida träna. Perfekt med någon mer än syrran som sparkar mig i röven och ser till så jag tränar.

Nu ska jag bädda sängen och bärja damma. Såå skönt när allt är klart.
Ha en bra dag!
Puss o Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: